فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز:

«کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمال غرب شیراز» تشکیل شده است

 

سرهنگ پاسدار حسینی گفت: تجمع بزرگ زنان شمالغرب شیراز با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می گردد.

به گزارش تنویر، سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) شیراز با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، گفت: رعایت عفاف و حجاب نقش تعیین کننده ای در حفظ و تقویت سلامت اخلاقی جامعه اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری «کمیته جامع عفاف و حجاب زنان شمالغرب شیراز» تشکیل شده است، گفت: اهداف مهم این کمیته ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی به بنیان خانواده های ایرانی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و همکاری با سازمان ها و نهاد های مسئول در زمینه عفاف و حجاب در شمالغرب کلان‌شهر شیراز خواهد بود. 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) شیراز با بیان اینکه همزمان با آغاز هفته عفاف و حجاب برنامه های متنوعی در شمالغرب شیراز برگزار خواهند شد، گفت: محوریت این برنامه ها که به مدت یک هفته و از نوزدهم تیر آغاز شده اند، " مطالبه گری آحاد جامعه در زمینه عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت این موضوع " است.

سرهنگ پاسدار حسینی در پایان صحبت هایش با بیان اینکه همزمان با هفته عفاف و حجاب تجمع بزرگ زنان شمالغرب شیراز برگزار می شود، گفت:  خبر داد: این تجمع بزرگ با حضور شهروندان مومن شهرک های شمالغرب شیراز، منطقه دراک و شهر جدید صدرا در تاریخ سه شنبه بیست و چهارم تیر و با سخنرانی خطیب برجسته کشور حجت الاسلام احمد پناهیان برگزار می گردد.
 
 
منبع : www.tanvir.ir